Аналіз стану розгляду звернень громадян
До Залізничного відділу ДВС Львівського МУЮ за 9 місяців 2011 року надійшло 38 звернення громадян з питань невиконання або неналежного виконання рішень судів або інших виконавчих документів. З них надійшло 15 звернень що стосуються невиконання рішення суду, 4 з приводу стягнення аліментів, 19 з приводу не стягнутих коштів. Порівнюючи з аналогічним періодом 2010 року надійшло 34 звернень громадян. Із загальної кількості звернень надійшло 30 скарг і 8 заяв.
Щодо скарг, які були звернені на дії (бездіяльність) працівників виконавчої служби, то такі є необгрунтовані, що свідчить про безпідставність скарг на дії працівників ДВС.
Звернень Героїв Радянського союзу, Героїв Соціалістичної праці, Героїв України, Інвалідів Великої Вітчизняної війни за 9 місяців 2011 року у службі не зареєстровано.
Протягом даного періоду 2011 року зареєстровано 4 звернення громадян, що потребують соціального захисту та підтримки. Такі звернення стосуються несплати аліментів. За результатами розгляду скарг щодо не стягнення аліментів вжито додаткових заходів примусового впливу до боржника.
Звернення громадян перебувають на постійному контролі начальника Залізничного ВДВС та провідного спеціаліста, надання відповідей на звернення аналізуються на оперативних нарадах із працівниками Залізничного відділу державної виконавчої служби. Львівського міського управління юстиції.
Відповіді на звернення даються своєчасно, без порушення термінів передбачених ЗУ " Про звернення громадян". Державними виконавцями , вживаються заходи до реального виконання, проводяться сплановані спільні рейди по перевірці майнового стану боржників, спільні наради з працівниками Залізничної райдержадміністрації з приводу проблемних резонансних виконань, проводяться перевірки бухгалтерій підприємств, установ, організацій з приводу правильності щомісячних утримань із заробітку боржників.
Особистий прийом громадян проводиться начальником відділу щосереди, державними виконавцями щоденно. У службі ведеться книга особистого прийому громадян, де зареєстровано 87 звернень. Державними виконавцями здійснюється щотижневе планування заходів для покращення роботи , про що працівники звітують на оперативній нараді.
Провідний спеціаліст
Залізничного ВДВС ЛМУЮ Слотвінська С. В.
|